Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

W Warszawie otwarto sklep PSB-Mrówka

29 września br. ruszył pierwszy market budowlany PSB-Mrówka w Warszawie. Jest to już 126 Mrówka należąca do sieci Grupy PSB. Obiekt o powierzchni 1000 mkw. mieści się w dzielnicy Białołęka, przy ul. Płochocińskiej i należy do firmy Minox. Pracuje w nim 14 osób.

Otwarcie marketu poprzedziła kampania billboardowa, reklama prasowa w Super Expressie i Echo Białołęki, reklama na autobusach komunikacji miejskiej oraz w Internecie. Do potencjalnych klientów dotarło 50 tys. sztuk gazetek reklamowych.

Na uroczyste otwarcie przygotowano dla klientów wiele atrakcji: loterie z cennymi nagrodami, zabawy dla dzieci i malowanie buziek oraz pokazy i prezentacje ofert dostawców: Bosch, Soudal, Modeco, Weber, Dolphin. Pogoda dopisała, więc klienci chętnie korzystali z przysmaków przygotowanych w formie grilla na wolnym powietrzu.