Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

W Przedborzu ruszyła Mini-Mrówka

7 czerwca 2014 r., w Przedborzu została otwarta 170 Mini-Mrówka, o powierzchni 500 mkw. Przedbórz położony jest w woj. łódzkim, powiecie radomszczańskim, liczy 4 tys. mieszkańców, zaś gmina Przedbórz ok. 7 tys. 

Przed otwarciem Mini-Mrówki, właściciele - firma Win-Piw - przeprowadziła kampanię reklamową w postaci gazetek i billboardów, dodatkowo Mrówka uczestniczyła w lokalnym festynie szkolnym zorganizowanym w Dzień Dziecka.

W dniu otwarcia dzieci otrzymywały kolorowanki, cukierki, balony. Każdy klient, który dokonał nawet najmniejszych zakupów dostawał drobny upominek, a za zakupy za min. 40 zł brał udział w zabawie, dzięki której mógł otrzymać dodatkowy prezent. Za największe zakupy w tym dniu klienci otrzymali telewizor, rowery, nawigację i aparat. Dużym zainteresowaniem klientów cieszyły się podkaszarki, trampoliny, wyposażenie AGD oraz produkty typowo budowlane.