Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

Ruszyła Mrówka w Radzyniu Podlaskim

Mini-Mrówki w Radzyniu Podlaskim została otwarta 7 czerwca 2014 roku. Obiekt o powierzchni 550 mkw. jest 171 Mrówka w sieci PSB. Właścicielem jest firma TAP-BUD, która od kilkunastu lat zajmują się wykonawstwem i prowadzą inwestycje budowlane oraz prowadziła sklep ogrodniczy na bazie, którego powstał nowoczesny market „dom i ogród". Radzyń Podlaski zamieszkuje około 16,1 tys. osób, powiat radzyński liczy ponad 61 tys. mieszkańców.

Otwarcie Mrówki poprzedził kolportaż gazetek oraz rozstawione w mieście billboardy reklamowe. W uroczystym otwarciu marketu udział wzięli przedstawiciele władz miejskich. Dla wszystkich klientów przygotowano wiele atrakcji – cogodzinne konkursy na najwyższy paragon, poczęstunek w formie grilla, natomiast dla najmłodszych przygotowane były nagrody za udział w konkursach oraz grach zręcznościowych i rysunkowych. Za największe zakupy ufundowano atrakcyjną nagrodę w postaci nowoczesnego telewizora. Największym zainteresowaniem klientów cieszyły się artykuły z czerwcowej gazetki promocyjnej, kwiaty i rośliny ozdobne - jednym słowem asortyment ogrodowy.