Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

Ruszył sklep PSB-Mrówka w Sokółce

19 kwietnia 2013 r. został otwarty market Mrówka w Sokółce. Sklep o powierzchni 1350 mkw. jest własnością akcjonariusza Grupy PSB - Państwa Anny i Radka Kalinowskich. Uroczyste otwarcie Mrówki odbyło się przy udziale władz miasta, przedstawicieli banków, Urzędu Pracy i władz kościelnych. Po raz pierwszy w historii otwarć zdarzyło się, by obiekt poświęcili przedstawiciele trzech wyznań – katolickiego, prawosławnego i muzułmańskiego. Z uwagi na bliskość granicy z Białorusią, tablice kierunkowe w markecie są dwujęzyczne, a do dyspozycji klientów jest kantor. Przy Mrówce funkcjonuje bezdotykowa myjnia.

Otwarcie Mrówki zostało poprzedzone kampanią billboardową w mieście oraz kolportażem ulotek. Od rana na klientów czekały liczne konkursy z nagrodami, pokazy i prezentacje ofert producentów, atrakcje dla dzieci oraz grill. Nagrodą główną za największe zakupy był nowoczesny telewizor. Uwagę klientów zwrócił bogato zaopatrzony dział ogrodowy. W sklpie pracuje 16 osób.

Sokółka leży na Podlasiu, miasto liczy 19 tys. mieszkańców, gmina zaś 28 tys.

Obecnie sięc sklepów PSB-Mrówka liczy 136 placówek.