Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

Podsumowanie akcji społecznej „Wiosna z Mrówką”

W tegorocznej edycji „Wiosna z Mrówką” wzięło udział 39 sklepów Mrówka (o 16 więcej niż w ubiegłym roku). Z 48 placówek oświatowych 2200 dzieci sadziło rośliny i siało nasionka, ozdabiając ogródki szkolne, przedszkolne oraz skwery.

Akcja ma na celu kształtowanie pozytywnych postaw społecznych i proekologicznych u dzieci. Z roku na rok cieszy się dużym zainteresowaniem, angażując coraz więcej dzieci, a zagospodarowane obszary przyciągają wzrok uczniów, nauczycieli i przechodniów.