Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

Podsumowanie 18 Targów Grupy PSB

Podczas dwudniowych Targów Grupy PSB zawarto ponad 15 tys. kontraktów o łącznej wartości 370 mln zł. Odbyły się one wyłącznie z udziałem dostawców Grupy oraz firm należących do sieci PSB. 

18 Tragi PSB tradycyjnie odbyły się w Kielcach, 4-5 marca 2020 r. Uczestniczyło w nich prawie 4,3 tys. osób, w tym 347 wystawców, reprezentantów wszystkich branż materiałów budowlanych oraz 316 firm zwiedzających – partnerów Grupy PSB.Celem targów jest negocjowanie kontraktów i zawieranie umów handlowych u progu sezonu budowlanego.

Partnerami generalnymi wydarzenia po raz kolejny były firmy: Blue Dolphin Tapes, Kreisel, Rockwool oraz po raz pierwszy firma Stalco. Zaś partnerami wspierającymi: Atlas, Baumit, Betafence, Cement Ożarów, Ferro, Hörmann, Isover, Karcher, Polbruk, Swiss Krono, Termo Organika, Tikkurila, Trzuskawica oraz Ursa.

Formuła Targów, oprócz biznesowych kontraktów, sprzyja również w budowaniu relacji między firmami i wymianie doświadczeń pomiędzy producentami i dystrybutorami. Daje możliwości prezentacji najnowszych rozwiązań i produktów u progu nowego sezonu. Z tego też powodu Targi PSB postrzegane są jako jedna z najważniejszych imprez dla całej branży budowlanej.

Targi odwiedzili dziennikarze mediów regionalnych i branżowych.