Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

III Targi Ogród Grupy PSB on-line

Ze względu na pandemię, po raz drugi targi Grupy PSB odbyły się w formie on-line. Tym razem były to Targi Ogrodowe, podczas których partnerzy Grupy PSB nie ruszając się z biura mogli zawrzeć kontrakty biznesowe na kwotę 65 mln zł.

Dotychczasowe edycje targów odbywały się w przestronnych halach wystawienniczych lub salach hotelowych. W okresie pandemii targi branżowe, dzięki pionierskiej formie mogły odbyć się on-line. Wymagało to stworzenia innowacyjnej platformy internetowej, łączącej wystawców (dostawców Grupy) ze zwiedzającymi (partnerami PSB). Poprzez platformę odbywało się składanie i akceptowanie zamówień targowych bezpośrednio ze swoich biur. 
Nowa formuła Targów PSB przełożyła się na większą frekwencję niż we wcześniejszych edycjach. Dodatkowo uczestnicy Targów zaoszczędzili też na kosztach finansowych, związanych z podróżą i noclegiem.

III Targi Ogród Grupy PSB odbyły się 1-2 grudnia 2020 r. w których udział wzięło 56 wystawców z branży ogrodowej oraz ponad 200 partnerów PSB. Partnerzy zawarli 3800 zamówień na łączną kwotę ponad 65 mln zł.
Organizacja targów ogrodowych o tej porze roku ma przyczynić się do jeszcze lepszego przygotowania się sklepów Mrówka do sezonu wiosennego. Jest to dobry okres do rozmów handlowych oraz ustalania harmonogramu późniejszych dostaw.