Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

300 marketów Mrówka w Polsce

Od początku 2019 roku powstało 15 Mrówek, tym samym PSB dysponuje już 300 sklepami typu dom i ogród pod tą marką.

Nowe sklepy Mrówka zostały otwarte w następujących miejscowościach: Łoniów, Mogilno, Łososina, Poddębice, Chmielnik, Łochów, Błażowa, Podrzecze, Gołubie, Korsze, Łowicz, Września, Ostrów Mazowiecka, Dobre Miasto oraz Jasionówka. Do końca roku planujemy uruchomienie jeszcze kilkunastu marketów.  

300. sklep Mrówka został otwarty 8 czerwca br. w Jasionówce (na Podlasiu). Inwestorem jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "EJ" Józef Janusz Zamojtuk, które od 1995 r. zajmuje się hurtową i detaliczną sprzedażą materiałów budowlanych i rolnych. Placówka ma  570 mkw. powierzchni sprzedaży oraz ogród zewnętrzny (250 mkw.), znajduje w niej zatrudnienie 15 osób.   

Sieć PSB Mrówka dysponuje łącznie 395 000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej i zatrudnia ponad 5700 pracowników. Sklepy te oferują od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy produktów niezbędnych do renowacji oraz utrzymania domów, mieszkań i ogrodów. Około 3,5 miliona gospodarstw domowych, zlokalizowanych na wsiach i w małych miastach, zaopatruje się w placówkach naszej sieci. Łączne przychody Mrówek w 2018 r. przychody całej sieci wyniosły 2,2 mld zł i osiągnęły 20% dynamikę wzrostu.