Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

Dopingowanie skoczków z kosza balonu Mrówka - Puchar Świata

Podczas skoków narciarskich Pucharu Świata w Zakopanem, 20-21 stycznia 2012 r., Grupa Lotnicza "Mrówka" wraz z kibicami dopingowała skoczków z kosza balonu. Balon unosił kibiców na kilkanaście metrów nad ziemię, by z tej perspektywy podziwiali konkurs skoków. Wokół balonu "Mrówka" gromadziła się publiczność i mimo padającego śniegu trwała zabawa połączona z tańcami.

Jak co roku podczas konkursu w skokach narciarskich na trybunach i wokół Wielkiej Krokwi w Zakopanem gromadzą się dziesiątki tysięcy kibiców. W czwartek na skokach treningowych i kwalifikacyjnych na trybunach było ok. 7 tys. osób. Trzy najlepsze wyniki osiągnęli Polacy.

Kamil Stoch wygrał w piątek pierwszy konkurs, odnosząc czwarte zwycięstwo w zawodach Pucharu Świata. Tym samym mistrz Polski powtórzył sukces sprzed roku na Wielkiej Krokwi, a w sumie siedem razy stawał na pucharowym podium.

Organizatorzy przewidywali, że podczas zawodów, pod skocznią przewinie się blisko 100 tys. osób. Dla wielu z nich balon w barwach "Mrówka" to atrakcja nie mniejsza jak sam konkurs skoków.