Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

43% Polaków zna markę Grupy PSB

Firma AT Research Sp. z o.o. zleciła Pentor Research International S.A. zrealizowanie w dniach 2 - 7 lipca 2010 roku badania mające na celu określenie znajomości marek i reklam sieci handlowych prowadzących sprzedaż materiałów wykorzystywanych podczas prac budowlano-remontowych. Badanie zrealizowane zostało na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 1010 mieszkańców kraju w ramach cyklicznego sondażu Pentor - Bus. Realizowane było metodą bezpośredniego wywiadu kwestionariuszowego wspomaganego komputerowo CAPI. Próba miała charakter próby losowej, a badanie rozpoczynało się w 200 rejonach badawczych/ punktach startowych na terenie całej Polski.

Z przeprowadzonych badań wynika, że 43% badanych deklaruje znajomość marki Grupy PSB - wzrost o 7% w stosunku do zeszłego roku. A 19% zna sklepy PSB-Mrówka. A z reklamami Grupy PSB zetknęło się 28% badanych.