Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

215 sklepów Mrówka w Polsce. Kolejne 6 ruszy w kwietniu

W ostatnich dniach sieć detaliczna Mrówek powiększyła się o kolejne 5 placówek w: Białej Podlaskiej, Świnoujściu, Czyżowicach, Kowalu, w Kałdowie k/Malborka. W tym roku otwarto już 10 obiektów i obecnie sieć liczy 215 marketów Mrówka.

W kwietniu ruszy jeszcze 6 sklepów w: Chęcinach, Opolu Lubelskim, Malborku, Opatowie, Elblągu i Kożuchowie. 

Mrówki są obecnie najliczniejszą siecią detaliczną sektora „dom i ogród” w Polsce. Funkcjonują głównie w miastach powiatowych, ale także w miejscowościach gminnych pod nazwą „Mini-Mrówka” (jest ich obecnie 61).
Od wielu lat obserwujemy dobrą koniunkturę w segmencie związanym z remontami oraz utrzymaniem domów w małych miejscowościach. Tak było i w 2015 r. - przychody całej sieci detalicznej, w wyniku wzrostu popytu oraz uruchomienia nowych placówek, wzrosły aż o 22% i osiągnęły poziom 1,3 mld zł. W tym czasie  powstało 27 nowych  marketów.