Nasza strona korzysta z plików cookie
Serwis w celach prawidłowego funkcjonowania, statystycznych i reklamowych korzysta z plików cookie. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w polityce prywatności. Wykorzystywane pliki cookies zwiększają prawdopodobieństwo, że reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb. Pliki cookie mogą być wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz niespersonalizowanych.

146 Mrówka ruszyła w Sulejowie

W Sulejowie k. Piotrkowa Trybunalskiego, 26-27 lipca 2013 r., został otwarty 146 sklep PSB-Mrówka przez firmę Bauma. Właścicielami marketu są Państwo Monika i Tomasz Krzywda, którzy od wielu lat prowadzą również skład budowlany - oddział firmy Kenpol w Piotrkowie Trybunalskim.

W dniu 26.07 odbyło się uroczyste otwarcie dla wykonawców, władz miasta, rodziny i przyjaciół. W dn. 27.07 market został otwarty dla klientów. Mrówka zlokalizowana jest przy głównej trasie nr 12 Radom – Piotrków Trybunalski obok Biedronki. Gmina Sulejów liczy 15 tys. mieszkańców i jest położona w powiecie piotrkowskim (ok. 12 km od Piotrkowa Trybunalskiego).

Obiekt ma 1100 mkw. powierzchni sprzedażowej, dodatkowo 600 mkw. przeznaczone jest pod ogród zewnętrzny z roślinami i wyposażeniem oraz 200 mkw. stanowi zewnętrzny dział budowlany. Market obsługuje 17 pracowników.

Otwarcie było poprzedzone szeroką akcję reklamową: gazetki promocyjne, billboardy na drogach dojazdowych do Sulejowa w dobrze widocznych miejscach, reklama w prasie lokalnej. Dodatkowo przed otwarciem Mrówki w Sulejowie rozdawały cukierki i gazetki. Mimo wakacji w pełni, remontu krajowej trasy nr 12, gdzie tworzą się spore zatory na drodze, dopisali klienci w dniu otwarcia marketu.

Klienci przy wejściu byli częstowani ciasteczkami z logo PSB-Mrówka. Każdy, kto w dniu otwarcia dokonał choćby najmniejszych zakupów otrzymywał wiaderko, wykorzystywane jako opakowanie farby PSB-Mrówka. Wiaderka cieszyły się dużym zainteresowaniem. Wszyscy klienci po zakupach zapraszani byli na grilla, dzieci dostawały cukierki i balony oraz mogły się na dmuchanym zamku. Przy jednym ze stoisk sam Paolo Cozza parzył znakomitą kawę i opowiadał o włoskich zwyczajach. Na zewnątrz dostawcy (Bottari, Irwin, Ruukki, Satyn, Selena, Quick-Mix)  mieli rozłożone stoiska, na których można było uzyskać fachową pomoc doradców technicznych. Co godzinę za największe zakupy były rozdawane różne prezenty, a za największe zakupy tego dnia klient otrzymał skuter, a drugi rower. 

Asortyment jest bardzo zróżnicowany, duży nacisk właściciele położyli na dział dekoracyjny, dział ogrodowy jak również ze względu na dotychczasową działalność, mocno rozwinięty jest dział farb i budowlany. Klienci oprócz produktów detalicznych mogą liczyć na fachową pomoc w doborze materiałów budowlanych.